Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

ΤΙ ΠΟΛΕΜΟ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΟΤΑΝ ΠΟΛΕΜΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ-ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!

Ο ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ  ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ







ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΕΙ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ,ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ.

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ
http://asimpiestos.blogspot.com/

ΔΙΝΕΙ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,ΜΕ  ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ  Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!

ΕΔΩΣΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!


ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ?
ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ!!


Γέροντας Γαβριήλ όσοι πάρουν την κάρτα του πολίτη δεν θα σωθούν 13-1-16.Το θέμα της κάρτας του πολίτη είναι και πνευματικό αφορά την ψυχή μας.Κατά τον Άγιο Γέροντα Παΐσιο είναι ψυχική πτώση και άρνηση του Χριστού εφόσον συντασσόμαστε στο αντίχριστο σύστημα που όπως λέει η αποκάλυψη δεν θα μπορεί κανείς να αγοράζει η να πουλά χωρίς τον αριθμό 666 που υπάρχει πλέον σε όλη την κρατική 




ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ Ο ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ,
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΛΕΜΟ.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ!!
ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.

(ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΕΙ,ΚΛΟΝΙΣΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ).

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK KANEI ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ,Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.



ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ . ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ , ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ,ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ..ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤ 2015 ΜΟΝΟ 96 ΩΡΕΣ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΦΥΣΙΚΟ ..ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΔΡΟΙ , ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ....ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΑΚΟΥΕΙ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΑΚΟΥΕΙ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΑΚΟΥΕΙ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΚΟΥΕΙ ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΚΕΠΑΣΕΙ Η ΦΟΒΕΡΆ .......ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ


Από ποια Δικαιοσύνη περιμένετε να προστατευτείτε; Όταν μέρος αυτής αδικεί δυο ανήλικα παιδιά δημιουργώντας τους βλάβη στην ψυχοσωματική και ψυχοπνευματική τους ανάπτυξη. Αυτοί οι Δικαστές που έχουν ενεργήσει κατά αυτόν τον τρόπο, “πιθανότατα” (όρο που χρησιμοποιούν) κατ’ εντολή...
τρίτων πρόσωπων που ενοχλήθηκαν από αυτό το μικρό και ασήμαντο αγώνα τον οποίο έδωσα για το μέλλον της πατρίδα μου και της κοινωνίας μας.

Δεν θα γράψω κάτι ιδιαίτερο, απλά θα αφήσω στην κρίση κάθε Έλληνα και Ελληνίδας να διαβάσει την αναφορά της μητέρας μου και να κρίνει/ αποφασίσει , εάν πρέπει εν τέλει να ελπίζει ότι θα υπάρξει κάποιος από τους Θεσμούς να προασπιστεί τα νόμιμα δικαιώ-ματά του, τον οποίο Θεσμό διατηρούσε τόσα χρόνια με το υστέρημα του.

Άποψή μου είναι ότι δεν πρέπει να ελπίζεται σε κανέναν από εμάς που υπηρετούσαμε σε αυτούς τους Θεσμούς. Δυστυχώς είμαστε για την σύνταξη και το εφάπαξ, αφού κλείναμε και κλείνουμε τα μάτια σε όλα αυτά που έχουμε ορκιστεί να τηρούμε. Όχι γιατί είμαστε όλοι εμπλεκόμενοι, αλλά γιατί φοβόμαστε να κυνηγήσουμε το 5% που έχει ρημάξει αυτό το τόπο.

Στην περίπτωση μου, όπως θα διαβάσετε, είμαι διαζευγμένος και μου επέτρεπαν να συναντώ τα παιδιά μου ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, τουτέστιν κάθε 28 ή 33 ημέρες. Όποιος διαβάζει το κείμενο αυτό θα σκεφτεί ότι μάλλον είμαι κακός πατέρας, ότι και να σημαίνει αυτό ή όπως το ερμηνεύει ο καθένας στο μυαλό του. ΟΧΙ φίλοι μου δεν ήμουν και δεν είμαι κακός πατέρας. Την απάντηση την δίνουν οι ίδιοι οι Δικαστές, οι οποίοι τον Αύγουστο μου επέτρεπαν να τα έχω τα παιδιά μου για 30 συνεχόμενες ημέρες ……Άραγε, επιτρέπεται σε έναν δήθεν επικίνδυνο πατέρα που έντεκα μήνες δεν πρέπει να συναντά τα παιδιά του να τα έχει κοντά του, μαζί του, επί 30 συνεχόμενες ημέρες το καλοκαίρι ;;;;

Διαμαρτυρήθηκα ….Το αποτέλεσμα ήταν ότι, ενώ τα παιδιά μου έχρηζαν ψυχολογικής υποστήριξης λόγω του διαζυγίου, κατά έγγραφη δήλωση Εισαγγελέα και κοινωνικής λειτουργού μου απαγορεύτηκε να πηγαίνω τα παιδιά μου σε ψυχολόγο ….ΤΥΧΑΙΟ...;;ΟΧΙ, γιατί με τις συνεδρίες αποκαλυπτόταν η αλήθεια για την ΒΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ και των εμπλεκόμενων  …….


Άλλο αποτέλεσμα της διαμαρτυρίας μου από το Σεπτέμβριο του 2015 έως και σήμερα : τα έχω συναντήσει 96 ώρες. Καλά το διαβάσατε, 96 ώρες, ή διαφορετικά 4 ήμερες ….. φυλακισμένος να ήμουν και να είχα αιτηθεί άδεια για να τα δω θα μου είχαν δώσει περισσότερο χρόνο…. Το άκρως απίθανο, που καταδεικνύει και το μέγεθος του κυνηγητού που έχουν υποστεί επί της ουσίας τα παιδιά μου, είναι τα Χριστούγεννα του 2015 αποφάσισε ο Δικαστής να τα βλέπω κάθε Παρασκευή από ώρα 17:00 έως ώρα 20: 30, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ……

Διατροφή καταβάλλω ανελλιπώς περίπου το 60% !!!!! των μηνιαίων αποδοχών μου (συνταξιούχος στρατιωτικός στα 44 μου, διοτι τόλμησα και κατήγγειλα...




Στο σύνταγμα είχαμε μια αναπάντεχη συνάντηση. Ένας ένστολος αγανακτισμένος! Ο αγωνιστής του πολεμικού μας ναυτικού Αθανάσιος Τσάκαλης ήρθε να υποστηρίξει τον αγώνα των αγανακτισμένων πολιτών και μιλάει έξω από τα δόντια! Μακάρι να μιμηθούν το θάρρος του και άλλοι ένστολοι πατριώτες και να στηρίξουν τον αγώνα του λαού. Απολαύστε τον!



ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ







(να αστειευτώ και λίγο , σαν γαμπρός μηδέν …ένα στρέμμα έχω στον Ωρωπό… το μερίδιο από το σπίτι το έχω παραχωρήσει στα παιδιά μου και κατοικούν  )

Δεν θέλω να μιλήσω σήμερα για τις εξωδικαστικές πράξεις που έχουν λάβει χώρα στην εκδίκαση των υποθέσεων μου.

Δεν θέλω να μιλήσω σήμερα για τα δήθεν δημόσια έγγραφα που έχουν παρανόμως προβεί σε χρήση της σφραγίδας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ενώ τα εν λόγω έγγραφα δεν υπάρχουν στα αρχεία της Υπηρεσίας τους

 Δεν θέλω να μιλήσω για μέρος της Αστυνομίας και το περίεργο ρόλο της ….

 Δεν θέλω να μιλήσω και να βγάλω σήμερα στον αέρα όλα αυτά τα παράσιτα που έχουν παρέβη παρανόμως και που πρέπει πλέον να ελεγχτούν …..

Μ.Τέταρτη προσέρχομαι ενώπιων των Δικαστηρίων , εξαντλημένος οικονομικά, να αιτηθώ δυστυχώς το αυτονόητο….. Τα παιδιά μου θέλουν να με δουν τις ημέρες του Πάσχα, ρυθμίστε την επικοινωνία σύμφωνα με την κοινή λογική με πρώτιστο συμφέρων το συμφέρον των ανήλικων τέκνων μου ……



ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΝΑΝΔΡΟΙ ΝΑ ΚΤΥΠΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ , ΚΤΥΠΗΣΤΕ ΕΜΕΝΑ …….ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΝΑ ΜΙΛΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΜΙΛΩ , ΟΣΟ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΥ…….

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΗ ΕΠ- ΑΝΑΣΤΑΣΗ , ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ  ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΨΥΧΕΣ ……..ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ …..ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ …. 

Ενώπιον της  κ. Εισαγγελέως  του Αρείου Πάγου

Αναφορά

Της Αναστασίας Τσακάλη του Σταύρου και της Κυριακής , κατοίκου Ίλιου, οδός Μ. Μπότσαρη 14 , κατόχου του υπ’ αρ.  Α.Δ.Τ.  ΑΕ 004986 , γεννηθείς την 15-11-1950

Αξιότιμη κυρία  Εισαγελεύ ,
Απευθύνομαι σε Εσάς με τον προσήκοντα σεβασμό, την δίκαιη απορία και αγανάκτηση αλλά και την ιερά ελπίδα μιας γιαγιάς – μητέρας  ότι, επιτρέψατε μου να ειπώ, επιτέλους κάποιος Λειτουργός της Δικαιοσύνης θα ενσκήψει, με ευαισθησία και σύνεση, σε μία υπόθεση η οποία δεν αφορά ιδιωτικές αντιδικίες και διαφορές, δεν αφορά την οικονομική αποτίμηση του Δημοσίου Συμφέροντος, αλλά αφορά κάτι πιο σημαντικό και αυτών: την ψυχική υγεία δύο  ανήλικων  και ανυπεράσπιστων παιδιών , καθώς και στην κοινωνική ζωή ενός 45χρονου πατέρα , που τυγχάνει να είναι ο υιός μου.
Στην συγκεκριμένη υπόθεση, κατά την κρίση μου, η συμπεριφορά που επεδείχθη ιδίως από τους  εισαγγελικούς και δικαστικούς   λειτουργούς , όπως θα εκτεθεί κατωτέρω, δεν προάγει την Δικαιοσύνη και δεν τιμά ούτε τις εισαγγελικές-δικαστικές αρχές ,ούτε το κράτος δικαίου και προνοίας.
Εκ προοιμίου, Σας  αναφέρω ότι ούτε αλάνθαστη  ισχυρίζομαι ότι είμαι, ούτε τιμητής των πάντων. Η υπόθεση όμως αυτή δεν προσφέρεται για προσωπικές αντιδικίες, μικρότητες, ανούσιους ευτελισμούς και ουδέποτε περιέπεσα ούτε προτίθεμαι να περιπέσω σε τέτοιες ατρόπους παρά τα όσα έχουν συμβεί. Ασκώ την αναφορά μου και διαμαρτύρομαι ενώπιον Υμών ως γιαγιά-μητέρα που ακούει τον ανήλικο εγγονό της, κατά επανάληψη ,  να της  περιγράφει όσα εις βάρος του σώματος και της ψυχούλας του επαίσχυντα συμβαίνουν επί περίπου τρία έτη, που παιδοψυχίατροι έχουν επιβεβαιώσει τα λεγόμενά του ή έχουν κρούσει τον κώδωνα κίνδυνου για την ψυχοσωματική- ψυχοπνευματική ανάπτυξη τους , που κοινοί φίλοι ενόρκως βεβαίωσαν τις επιστολές  του 11 χρόνου εγγονού μου  , όπως και τον χαρακτήρα του υιού μου, που οι κοινωνικοί   αγώνες   και η  άριστη επαγγελματική του υπόσταση, επί 27ετη στις τάξεις του Π.Ν., τυγχάνει να είναι γνωστοί στο πανελλήνιο .
Εν τούτοις, κατά συρροή οι εισαγγελικές και δικαστικές  αρχές των Αθηνών, σύμφωνα με την κρίση μου ως έμπειρου κοινωνικώς ανθρώπου, με τον πλέον επιλήψιμο, πλημμελή και εγκληματικά επιπόλαιο τρόπο εις βάρος των εγγονών  μου πάνω από όλα, αλλά και του υιού μου , δεν εξετάζονται  με καμία σοβαρότητα από την Ελληνική Δικαιοσύνη, ήτοι με την μεγαλύτερη ή μάλλον την προσήκουσα ευαισθησία τα όσα έχουν καταγγελθεί.
Η ενδελεχής διερεύνηση της αλήθειας, εν προκειμένω, δεν αποτελεί μόνον αγαθόν και ζητούμενον, μπορεί ίσως να είναι και η ευκαιρία των εγγονών  μου για μία καλύτερη ζωή και σε κάθε περίπτωση για επούλωση και επωφελέστερη αντιμετώπιση των τραυμάτων τους.
Με αποκλειστικό γνώμονά το συμφέρον των  εγγονών μου και συγκεκριμένα την διαφύλαξη της ψυχικής  υγείας τους  και της προσωπικότητας τους ,  εν γένει , ως γιαγιά , που τυγχάνει να μην είχα την ευκαιρία να σπουδάσω , λόγω ότι ανήκω στην γενιά της μεταπολεμικής Ελλάδος , αλλά ανέθρεψα –σπούδασα τρεις υιούς , τον έναν από τα 17 του χρόνια στο Π.Ν , τον άλλο εκπαιδευτικό Φυσικό και τον τρίτο ελεύθερο επαγγελματία .
Σαν οικογένεια ΟΥΔΕΠΟΤΕ δεν είχαμε απασχολήσει τις αστυνομικές αρχές  , πόσο δε τις δικαστικές –εισαγγελικές αρχές .
 Τα έφερε έτσι η ζωή που υιός μου είναι σε διάσταση  και ζω  καταστάσεις που ειλικρινά και να μου τις περιγράφανε δεν θα μπορούσα να τις πιστέψω.
Δεκέμβριο του 2012 , Συντάσσουν Κοινωνική Έκθεση που μεταξύ άλλων αναφέρει ότι ο υιός μου είναι σε δυσμενή μετάθεση στο Π.Ν. !!!! Εν έτη 2012 , ΔΥΣΜΕΝΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ, άραγε γιατί; Υφίσταται ; Ζούμε στην μεταπολεμική περίοδο των γνωστών τότε  πολιτικών διώξεων ; Πάραυτα γίνεται δεκτή από την Ελληνική Δικαιοσύνη η εν λόγω έκθεση!!!!! Δεν φτάνει  αυτό , αρνούνται  και να του  χορηγήσουν αντίγραφο , παρότι η Ελλάδα για παρόμοια άρνηση , έχει καταδικαστεί από το Ε.Δ.Α.Δ.  (Υπόθεση Τσουρλάκη, Κοσμοπούλου) .
Το χειρότερο όλων , την εκδίδει υπηρεσία Δήμου , που πριν λίγο καιρό ο υιός μου , τους είχε αιτηθεί βάσει του Συντάγματος , να του παραδώσουν αντίγραφα του κόστους, από έργο που είχαν κατασκευάσει και αυτοί αρνιόντουσαν επίμονα, μέχρι που επιλήφθηκε ο συνήγορος του Πολίτη και το Υπουργείο τους υπέβαλε πρόστιμο  . Τυχαίο;;;;
Μάιο του 2013 , εκδίδεται η Απόφαση Ασφαλιστικών Μέτρων για την επιμέλεια των παιδιών , που στο Διατακτικό της ,  δεν περιέχει ούτε μια μέρα να συναντάει ο γιος μου τα παιδιά του και συνάμα και εγώ!!!!!! Η Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού , είναι κάθετη σε αυτό το θέμα  και αναφέρει  ότι για να μεγαλώσει ένα παιδί σωστά , πρέπει να έχει επαφές και με τους δυο γονείς !!!!!
Μάιο του 2013 , «μεταφέρεται» ο εγγονός μου με την  βία της Αστυνομίας  ( 8 χρόνων) στην οικία της μητέρας του, διότι αρνείται να ακολουθήσει την μητέρα του , δηλαδή εφαρμόζεται Δικαστική Απόφαση με την συνδρομή της Αστυνομίας . Διατάζετε από την Αστυνομία να διενεργηθεί Προκαταρκτική Διοικητική Εξέταση  από το Σεπτέμβριο του 2013 , η οποία  ακόμα να περατωθεί!!!!! Ο υιός μου κατά επανάληψη αιτείται να κλητευθούν οι μάρτυρες του συμβάντος και ακόμα να πραγματοποιηθεί!!!!
Δεκέμβριο του 2013 , εκδίδεται Απόφαση Ασφαλιστικών Μέτρων , που επιτρέπει στα εγγόνια μου να επικοινωνούν με  το πατέρα τους , ένα Σαββατοκύριακο το μήνα , δηλαδή κάθε 28 ή 33 μέρες!!!!!  Η κοινή λογική  θα έλεγε ότι μάλλον αυτός ο πατέρας πιθανόν να  είναι ακατάλληλος, αλλά αμέσως καταρρίπτεται  από την ίδια την απόφαση. Διότι το καλοκαίρι επιτρέπει στα εγγόνια μου να είναι ένα ολόκληρο μήνα μαζί με τον πατέρα τους !!!!! Άραγε  γιατί να μην μπορεί αυτός ο πατέρας να συναντήσει τα εγγόνια του , τουλάχιστον δυο Σαββατοκύριακα το μήνα ;;; Μήπως έλπιζαν κάποιοι ότι τα παιδιά του , ως το καλοκαίρι του 2014 ,δεν θα τον ήθελαν , αφού θα έκαναν να τον δουν τόσες μέρες και για αυτό του τα έδωσαν τάχα το καλοκαίρι επί ένα μήνα ;
 Ποιους εν τέλει έχει ενοχλήσει ο υιός μου με τους κοινωνικούς του αγώνες ; Τελικά ισχύει ότι η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της ή αυτοί που δεν θέλουν  Ελλάδα , στο όνομα της τρώνε τα παιδιά της ;;
Απρίλιο του  2014 , αποστρατεύεται, για μένα διώκεται, ο υιός μου από το Π.Ν., με φύλλα ποιότητας που η βαθμολογία τους αγγίζει το 95% , με άριστα το  90% - 100%.!!!! 
Σεπτέμβριο του 2014, επανέρχεται ο υιός μου , στα Ελληνικά Δικαστήρια και ζητεί το αυτονόητο, να συναντά τα παιδιά του , τουλάχιστον όπως οι άλλοι γονείς , δυο Σαββατοκύριακα το μήνα και κάποιες ώρες τις καθημερινές και λίγες μέρες περισσότερες τα Χριστούγεννα και το Πάσχα. Αιτείται ταυτόχρονα  να μειωθεί το ποσό της διατροφής , μιας και πλέον είναι συνταξιούχος και οι αποδοχές του θα κυμαίνονται  στα 1300 ευρώ μηνιαίως και καταβάλει ενοίκιο οικίας  200 ευρώ. Η απάντηση των Δικαστηρίων είναι ΟΧΙ ,  ΚΑΜΙΑ  ΑΛΛΑΓΗ ΟΥΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΑΘΕΡΟ,  700  ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ . Δεν φτάνει αυτό , αλλά του απαγορεύουν να προσέρχεται με τα παιδιά του σε ψυχολόγο κατά τις ήμερες που επικοινωνεί , την στιγμή που όλοι γνωρίζουν πόσο τραυματικό είναι ένα διαζύγιο για δυο παιδιά …….. και που ίδιες οι Εισαγγελικές Αρχές το προτείνουν…. Εν τέλει,  μήπως πάρθηκε αυτή η Απόφαση ,  διότι  ο πατέρας  της ψυχολόγου , τυγχάνει να  είναι  ο πρώτος επίσημα νεκρός του Πολυτεχνείου; Ή επειδή η εκπαιδευτική-ψυχολόγος με την εργασία της , στεκόταν  εμπόδιο στο σχέδιο κάποιων, που είχαν δρομολογήσει την εξέλιξη της υποθέσεως  ;
 Οκτώβριο του 2014 , Επερώτηση κοινοβουλευτικού κόμματος , στην Βουλή για τον γιο μου;;;  Μην φανταστείτε ότι η επερώτηση υποβλήθηκε  για ποιο λόγο των έδιωξαν από το Ναυτικό. Η επερώτηση μεταξύ άλλων,  έθετε το ερώτημα  τι μπορεί να κάνει το υπουργείο για ένα πατέρα !!!!  που δεν μπορεί να τον κάνει καλά ούτε η Αστυνομία!!!!. Η Αστυνομία εγγράφως , αρνήθηκε αυτό το ισχυρισμό της επερώτησης . Την στιγμή που οικονομική κρίση έχει πλήξει το 80% των  Ελληνικών  οικογενειών , κάποιοι κάνουν επερώτηση στην Βουλή για το γιο μου  και οι Δικαστές την υιοθετούν στις Αποφάσεις τους !!!!! « Πολιτική» και Δικαιοσύνη χέρι-χέρι ή κάνω λάθος και απλά έτυχε;
ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ , Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ , ΠΡΟΣΚΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ  ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ. ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ , ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΗΝΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΙΟ ΜΟΥ , ΕΙΝΑΙ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ. ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ;  
Μάρτιο του 2015 , νέα Απόφαση , νέα άρνηση των Δικαστικών Αρχών στον υιό μου, να συναντά τα παιδιά του περισσότερο. Τι συμβαίνει εν τέλει ; Σχεδόν δυο χρόνια βασανιστήρια των εγγονών μου , γιατί έχουν ένα πατέρα που μάχεται για την νομιμότητα : «Λεπτολόγος , υπερευαίσθητος σε ζητήματα τάξης , κανόνων και ηθικής , τυπικός και άκαμπτος» (δεν τα λέω εγώ, αλλά η  ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη, που διέταξε να  διενεργηθεί  η  Εισαγγελία) , δεν αρκούν;
Σεπτέμβριος του 2015, και νέα άρνηση των Δικαστικών Αρχών , στο αυτονόητο δικαίωμα των εγγονών μου να συναντούν το πατέρα τους περισσότερο, παρότι υπάρχουν πάμπολλες επιστολές του εγγονού μου , για την θέληση του, αλλά και τα όσα λαμβάνουν χώρα  δίπλα στην μητέρα του. Το τραγικό ότι στην Απόφαση αναφέρετε ότι  εξετάστηκαν τα  εγγόνια μου από τον κ. Πρόεδρο , την στιγμή που κατά την ακροαματική διαδικασία ουδείς το είχε αιτηθεί και ουδέποτε ειπώθηκε αυτό. Πάραυτα με εξωδικαστική μη προβλεπόμενη διαδικασία , προσήλθε η μητέρα με τα εγγόνια μου και τα εξέτασε ο κ. Πρόεδρος , χωρίς βέβαια να είμαι σίγουρη ότι έλαβε χώρα .
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ –ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ-ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2015 δεν έχουν επικοινωνία τα εγγόνια μου με τον πατέρα τους, όπως ορίζει η Απόφαση.  Αυτός διαμαρτύρεται στους Εισαγγελικούς Λειτουργούς να επέμβουν  και ουδείς ανταποκρίνεται . Άραγε , τυχαίο και αυτό;
Στα εγγόνια μου,  από το Νοέμβριο τους έχουν ανακοινώσει , ότι δεν θα τους επιτρέψουν τα δουν το πατέρα τους , ούτε  τον Δεκέμβριο. Ο υιός μου ακόμα παραμένει ακλόνητος  για το καλό των παιδιών καταθέτει την διατροφή και αιτείται κάθε νόμιμη ανθρωπινή  βοήθεια .
Δεν θέλω να εισέλθω στις επιστολές του εγγονού μου , που έχετε λάβει γνώσει , άπαντες ,για το πόσο αγαπά τον πατέρα του και το πόσο τον θέλει. ΟΥΤΕ θέλω να καταγγείλω στην παρούσα  , πόσες φορές ακόμα εφαρμόστηκε βία στα εγγόνια μου από τις ΑΡΧΕΣ…….
Ένα μόνο θα δηλώσω , ότι η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Διδάκτωρ Ψυχολογίας ,  που ανάγνωσε τις επιστολές του εγγονού μου  , δήλωσε ότι οι επιστολές του εγγονού μου, είναι ξεκάθαρο  ότι είναι γραμμένες από ένα παιδί 11 χρονών  και ότι δεν είναι κατά υπόδειξη …… όπως θέλουν κάποιοι να σκίζουν τα ιμάτια τους …..
ΕΠΕΙΔΗ ως μόνο γνώμονα έχω το συμφέρον των εγγονών μου , αλλά και του υιού μου που τον βλέπω καθημερινά να καταρρέει και ας μην το δείχνει , μάνα του είμαι και ξέρω  
ΕΠΕΙΔΗ μια φορά είμαστε παιδιά και τα εγγόνια μου , μια φορά θα είναι παιδιά και τώρα  έχουν πιο πολύ  και την ανάγκη της αγκαλιάς και της τρυφερότητας  του πατέρα τους
ΕΠΕΙΔΗ τρία χρόνια είναι αρκετά  για να βασανίζονται τα εγγόνια μου με αυτό τον τρόπο, διότι βασανιστήριο είναι όταν όλες οι Αποφάσεις γράφουν ότι τα εγγόνια μου αγαπούν και τους δυο γονείς και οι Αποφάσεις δεν τα αφήνουν να βλέπουν το πάτερα τους , όπως η ηθική αντίληψη του μέσου κοινωνικού ανθρώπου υποδεικνύει και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα προβλέπουν
ΕΠΕΙΔΗ και εγώ αλλά και ο παππούς, στερούμαστε τα εγγόνια μας και βλέπουμε το γιο μας να υποφέρει
ΕΠΕΙΔΗ εάν εν τέλει και τον Δεκέμβριο , συμβεί αυτό που συνέβηκε τους τελευταίους τρεις μήνες , δεν ξέρω τι απρόβλεπτο  αποτελέσματα θα έχει στην ψυχική υγεία των εγγονών μου , αλλά και την δική μας

ΑΙΤΟΥΜΑΙ

Την άμεση επέμβαση σας , για την αποκατάσταση της νομιμότητας και του Δικαίου και το σεβασμό των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ανηλίκων παιδιών .
Αιτείται αντίγραφο της παρούσης για κάθε νόμιμη χρήση.

Εν Αθήνα ,  30-11-2015
Η υπογράφων


ΠΗΓΗ...http://kentripotideas.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.