Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ FACEBOOK




Ημουνα προ ολιγου με ενα πατερ δεν θα αναφερω το ονομα του γιατι ειναι γνωστος στους θεολογικους κυκλους ο οποιος ηταν πνευματικο τεκνο του σιμωνα αρβανιτη. Τον ρωτησα για τις προφητειες αν ισχυουν καταρχην του π. Σιμωνα ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ. ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΩ. Για πρωτη φορα μαθαινετε και εγω μαχι οτι υπαρχει κασετα με τις προφητειες του π. Σιμωνα. Ισχυουν και του παισιου για τα ελληνοτουρκικα κλπ. Του ειπα οτι πολλοι τις αμφισβητουν και λενε οτι ειναι μουφα επειδη ο παισιος ειπε οτι θα γινουν τωρα και εχει περασει καποιος καιρος. Δε θα πω τι μου απαντησε για να θιξω πνευματικα τους ολιγοπιστους. Του ειπα ισχυει οτι θα χαθουν τα 2/3. Ισχυει μου ειπε στο επιβεβσιωνω απο προσωπικη γνωση. Ο ιδιος παλαιοτερα κυνηγουσε οποιονδηποτε του ελεγε για γεγονοτα. Τωρα η πρωτη του κουβεβντα ηταν παμε για εμφυλιο και πεινα; του λεω ξεκινησαν τα γεγονοτα; Μου λεεο δε βλεπεις περιμενεις τις προφητειες να στα πουν;

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ...........

ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΩ ΤΟΙΧΟΥΣ
ΣΑΣ ΠΟΣΤΑΡΩ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΡΟΦΗΤΟΛΑΓΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΚΟΒΩ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ.
ΕΧΩ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΟΝ/ΜΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ
M F Ναι το 2015 είναι η χρονια
M F Το ξέρω καλά
Δ Γ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ????
M F Ότι έχω το κρατάω για μένα. Η ζωή μου ήταν μια αναζήτηση σε αυτή γνώρισα μεγάλους γέροντες δε χάρη και ξέρω.Δεν χρειάζεται να μιλήσω μιλούν τα γεγονότα 2015. θα σας βάλουν δυσβασταχτους φόρους δεν είπε αβασταχτους αλλά τραγικούς για -είπε θα σας βάλουν πιθανό να γίνει η συμφωνια δεν είπε θα επιχειρήσουν αλλά θα μπουν αυτό η είναι τα μέτρα από το 2010 η είμαι το νέο μνημόνιο Σύριζα. Αλλά δεν θα προφθασουν Κύριοι ο Ιούλιος του 2015 Ναι ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ
Α Τ 13 με 19 Ιουλίου Μιχάλη?
G M 17 Ιουλίου έχω γενέθλια.
I A Συμφωνώ με GM ακριβώς 17. Ισραήλ - Ιράν. Κ χρεωκοπία.. όλα ξαφνικά..
G M Με τρομάζεις... Να ετοιμαστώ για γενέθλια θανάτου που λέει και το τραγούδι!? Όπως και να έχει πρέπει να είμαστε έτοιμοι και να προσφέρουμε άμεσα και δυνατά το καλύτερο χωρίς ίχνος φόβου. Μόνο μπροστά και δυνατά και έχει ο Θεός...
I A Αφού θέσαμε ημερομηνίες κ από ψάξιμο πιθανολογώ τότε.. κ 20 αγάρ στη γιορτή μου. Συμπάσχουμε γιάννη..

M F Θα έλεγα καλύτερα αυτό το καλοκαίρι αλλά από που το 13 - 17. Ο Ιούλιος επαληθεύει τον πατροκοσμα στο άλογο στ αλώνι -στην διαπίστωση που έκανε ότι τα βουνά θα σώσουν κόσμο διότι αυτό δεν μπορεί να γίνει με χιόνια και κρύο -είναι ένα πρωί μιας μέρας καλοκαίρι που θα χρεωκοπισουμε.
M F Ξέρω ότι ο Θεός άλλη παράταση δεν θα δώσει -ξέρω ότι οι δαίμονες έχουν μαζευτεί πάνω από την Ευρώπη αλλά κύριος πάνω από τη Συρία και ετοιμάζουν τον πόλεμο
I A Κάτι μπορεί να έχουμε δει για αυτό είπε κ ο Α Τ κ συμφωνώ. Για βουνά είναι για όταν έρθουν από αυλώνα περίπου χειμώνα του '15 που θα έχει κλίμα καλοκαιρινό εξού κ δύο καλοκαίρια κ 2 πασχαλιές για το 16. Κ με τη σειρά που τα λέει ο πατροκοσμάς με έχει κάνει εντύπωση. Η σοφία του Παντοδύναμου κ στη ρήση των διαμέσου γερόντων είναι κάτι το υπέρλαμπρο. Το άλογο στο αλώνι είναι από 13-7 μέχρι 13-8 για αυτό είπε ο αποστόλης από 13 .
Χ Κ Φιλε μου ...παρατηρω τα γεγονότα και μελετω τις προφητειες και συμπεραινω το εξης:
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑΧΕΩΣΣ ΠΟΛΥ ΓΡΉΓΟΡΑ...ΖΟΎΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΖΟΎΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΗΔΗ ΠΙΆΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΒΛΈΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΦΟΥ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝ...Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ (ΤΟΝ 3Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ)
ΗΔΗ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ Η ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΔΗΛ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΜΟΛΙΣ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΩ ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΔΗΛ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΙΟΎΝΙΟ ΤΟΥ 15 ΞΕΚΙΝΟΥΝ???

M F Ναι όλα όσα ξέρω αρχίζουν από αυτό το καλοκαίρι και είναι όπως τα λες
Χ Κ Ευχαριστώ!
M F Οταν λέω ξέρω δεν το φαντάζομαι άτομο που έχει τι δύναμη της πίστης και μπαίνει στον κόσμο τον παράλληλο όπως μου λέει εκεί βλέπει με άλλα μάτια πως και που οι δαίμονες έχουν μαζευτεί. Επισεις μου περιγράφει και τον τόπο που ζουν. Όποιος θέλει με πιστεύει Δεν θα αποκαλύψω τι άτομο είναι αυτό και που είναι
G M Συγγνώμη αλλά εγώ το πιστεύω. Το πιστεύω όχι γιατί έχω ανάγκη να καλύψω κάποια κενά μου. Το πιστεύω διότι γνωρίζω ότι αν το μυαλό βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα κάνει πολλά... Όσο αφορά τους Αγίους και τις προφητείες πάλι τους πιστεύω. Και πως να μην τους πιστέψω όταν αυτοί οι άνθρωποι έχουν αφιερώσει την ψυχή και το σώμα στο Θεό. 24 ώρες προσεύχονται και κάνουν χιλιάδες κομποσχοίνια και εγώ πολλές φορές όταν περνάω από έκκληση δεν έχω κουράγιο να σηκώσω το χέρι μου να κάνω τον Σταύρο μου.
N F Και γω στις 19 εχω γενεθλια...ο Θεος μεθ'ημων, ουδεις καθ'ημων!
Α Τ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ? ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΡΩΤΩ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΣΩΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΞΩ. ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.
N F Πουθενα δεν κολλανε αδελφε, απλα σκεφτομαστε δυνατα οπως λενε...

G M Όσο για τα γενέθλια αν είχες και εσύ γενέθλια εκείνες τις ημέρες😇 δεν θα ρώταγες.
I A Από συνδυασμό πολλών που αναφέρονται σε γεγονότα κ με προσέγγιση χρονική κλείνεις τα χρονικά περιθώρια. Τον συλλογισμό θα μπορώ να τον αναπτύξω κάποια στιγμή με λεπτομέρειες κ πηγές, αλλά αυτός που είπε 13-19 που τον είπαν έχει μία φυσική βάση. Σαφώς δεν πρέπει να λέμε αλλά όταν είναι κοντά στην πηγή των γεγονότων τότε μπορούμε να πούμε. Τα σημεία σε δείχνουν κ μερικά μιλάνε, φωνάζουν. Αν είμασταν μακριά χρονικά σαφώς δε θα τα "βλέπαμε" κ δε θα λέγαμε. Αλλά τις έχω συνδυάσει(προφη) κ μπορώ να πω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι Δόξα Σοι ο Θεός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.