Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ!!!ΜΑΛΛΟΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ




Αντιγραφω απο το fb, ιερομόναχος Λεοντιος Τσικριτσακης,

Πριν 4 χρόνια είχα δει ένα όνειρο μετά από προσευχή ότι βρέθηκα μέσα στην Βουλή και ήταν εκεί ο τωρινός πρόεδρος της Δημοκρατίας ( ενώ εκείνη την εποχή ηταν άλλος πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ηταν ο Παυλοπουλος εγώ όμως είχα δει τον τωρινό τον Παυλοπουλο )και τον ρωτάω τι θα γίνει με την Ελλάδα και μου λέει πάμε για πτώχευση,αλλά μου λέει τι θες να μάθεις εςυ είσαι μοναχός μην ασχολείσαι ,και μόλις μου το είπε γίνεται ένας σεισμός και ίσα ίσα που πρόλαβα και βγήκα έξω στο δρόμο (έβρεχε όχι πολυ και φυσούσε και αέρας )έβλεπα να πέφτει το ένα σπίτι μετά το άλλο είχε σχεδόν ισοπεδωθεί η Αθηνα και είχαν σκοτωθεί χιλιάδες κόσμος ,ενώ στις σκάλες της Βουλης έβλεπα να είναι ακίνητοι χιλιάδες άνθρωποι με κόκκινες και μαύρες σημαίες ,και εγώ τους φώναζα και τους παρακαλούσα να φύγουν γιατί θα πέσει η Βουλή και θα τους καταπλακώνουν τα ερείπια και ξύπνησα τρομαγμένος ......εγώ δεν πιστεύω στα όνειρα, απλός το γράφω επειδή μου έκανε εντύπωση που είδα τον σημερινό πρόεδρο της Δημοκρατίας μέσα στην Βουλή ενώ πριν 4 χρόνια ηταν άλλος πρόεδρος ...μπορεί να ηταν απλός ένα όνειρο όπως αυτά που βλέπουμε σχεδόν κάθε μέρα ...αν και μέσα μου πιστεύω ότι δεν ηταν απλό όνειρα θα δούμε ...επαναλαμβάνω εγώ στα όνειρα δεν πιστεύω ...όμως το συγκεκριμένο όνειρο είχε πολλές συμπτώσεις ...

(27-06-2015, 18:31:56)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.